Leden van de Rabobank kunnen van maandag 4 t/m dinsdag 26 september 2023 weer clubs en verenigingen in hun regio steunen met Rabo ClubSupport. De bank wil hiermee het belang van deze organisaties in de lokale samenleving benadrukken en ze ondersteunen. Hoeveel een vereniging ontvangt, hangt af van het aantal stemmen dat deze krijgt van de Rabobank-leden. Een lid mag drie stemmen uitbrengen op de favoriete club, vereniging of stichting. Elke stem is geld waard! De waarde van een stem wordt bepaald door het totaal beschikbare bedrag te delen door het aantal uitgebrachte stemmen. Het zou fantastisch zijn als jij, jouw familie en vrienden een stem geven aan Flevo!

Hoe stem ik?

• ga naar rabobank.nl/clubsupport of rabo-clubsupport.nl
  • Of gebruik de Rabobank App op je telefoon
  • druk op 'Stem nu op jouw favoriete club’ om naar de deelnemers te gaan