Meerkamp deel 5 in Nijkerk

Zaterdag 25 Maart jl. werd in het Jaap van der Krolzwembad een meerkampwedstrijd – de laatste van het seizoen – gehouden; voor Flevo dit keer een thuiswedstrijd. Aan deze wedestrijd deden mee: Delta Steur Kampen, Woelwaters Harderwijk en Flevo Nijkerk. Traditiegetrouw wordt er bij de laatste Meerkampwedstrijd om de medailles gezwommen en worden er 2 bekers uitgereikt. In elke categorie werd een medaille uitgereikt voor de 3e t/m 1e plaats. In een gezellige sfeer werd er sportief gestreden om de persoonlijke recordtijden, maar ook om medailles en bekers; 1 beker voor de spelletjes en 1 beker voor de beste zwemtijden.

Flevo kwam met 31 zwemmers aan de start, waarvan 2 nieuwkomers. De wedstijd is altijd spannender als het om de medailles gaat en dat was deze keer niet anders, maar het maakt het ook leuker. Flevo heeft deze wedstrijd afgesloten met een mooi aantal medailles; van het totaal van 90 medailles hebben we er met Flevo 50 behaald; 22 x goud, 16 x zilver en 12 x brons. En als klap op de vuurpijl kregen we ook nog de beker voor de beste zwemtijden over het hele seizoen.

Het was weer een mooi meerkamp seizoen, met goede resultaten voor de zwemploeg uit Nijkerk.

.

link naar de uitslagen