Buitentrainingen voor jeugdleden (starten weer vanaf dinsdag 19 januari 2021)

Goedenavond allemaal,

we hebben gelukkig wederom kunnen regelen met de Hockeyvereniging dat wij welkom zijn op de dinsdagavond. Het is kort dag dat weten we. Maar we willen graag weer in beweging.

Kinderen van onder 12 jaar zijn van harte uitgenodigd om op dinsdagavond dus morgen om 18.10  aanwezig te zijn bij het hockeyveld en 18.15u starten we.

Kinderen van 13 tm 15 jaar om 18.25 aanwezig en daar starten we om 18.30 weer met sport en spel.

Kledingadvies: Trek goede sportschoenen aan en iets warms.

We realiseren ons dat we in een tijd leven van afstand en elkaar niet zien. We begrijpen en respecteren dat. Dus voel je vrij om wel of niet te komen sporten.
Het protocol van voorheen geldt nog. Er hoeven door de jeugd geen mondkapjes worden gedragen omdat het buitensport betreft.

Hopelijk tot morgenavond en kom niet te vroeg en niet te laat!!

Trainers WP en Zwem afdeling.